07 lokakuuta 2022

Tarinatuokio

 





2 kommenttia:

  1. Mun vanhemmat veivät meidän yhteisen kissan - tai ainakin itse pidin kissaa yhteisenä, olinhan osallistunut mm. ruokakuluihin ja jakanut elämäni kissan kanssa 16 vuoden ajan - eläinlääkäriin sen viimeisen kerran ilman minua. Kysyivät sentään mielipidettäni sen suhteen, että joko olisi aika tehdä se viimeinen palvelus. Kummallekaan ei "tullut mieleen", kuten he asian selittivät, että minäkin olisin halunnut hyvästellä rakkaan kissaystävän. Itse lisäksi koin, että minun olisi kuulunut olla kissakaverin rinnalla loppuun saakka. Olen edelleen vihainen ja katkera ja tulee edelleen ihmeteltyä, että miten minut voidaan unohtaa tuollaisessa asiassa.

    Tämä tuli mieleen tuosta kissan pois antamisesta selkäsi takana. Todella ikävä temppu. Hyvä, että Aada pääsi takaisin luoksesi.

    Terv. sattumalta blogiisi eksynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OMG toi on todella ikävää!! ;;; Olen todella pahoillani, että siul kävi sillä tavalla. 16-vuotta on kuitenkin pitkä aika ja varsinkin ihmisen ja lemmikin välillä, itsekin podin suurta surua ja ikävää, kun meittin 19-vuotias kissa menehtyi kotona.. Ei ole kyse vain lemmikistä, vaan perheenjäsenestä. En voi kuvitella, et kukaan ei kertoisi asiasta kun on kyse viimeisistä hetkistä... ;;; Henk. koht. Olisin itse aika romuna, jos niin koskaan kävisi.

      Samoin olin kyllä romuna tuostakin, siis yhtenä päivänä vaan tulet kotiin ja kissa ei olekaan iloisesti tervehtimässä sinua ja vasta kun olet noin tunnin miettinyt, että missä se mahtaa olla, niin oma äiti kertoo et "joo, se lähti" - Eikä mitään varsinaista selitystä koskaan, että miksi. Meillä oli toinen kissa, mut ne viihtyi omissa oloissaan, eikä tappelujakaan ollut. Että, en todennäköisesti tule koskaan tietämään, mikä se syy on. Mutta silti, hyvin ikävästi tehty. (Olin kuitenkin sit jo 20, et ei voi edes velota alaikäisen päätöksiin tms.) :/

      Poista